شرایط خدمات تله پرو

+ قوانین پشتیبانی

  • پیام باید به صورت فارسی و توضیحات کامل تو یک پیام ارسال بشه با تیکه تیکه ارسال کردن مطمئناً دیر به نتیجه میرسید یا شاید اصلا به نتیجه نرسید.
  • پشتیبانی ما 24 ساعته هست و وقتی چند دقیقه منتظر موندید لطفاً از کلماتی مثل (الو - هوی - کجا رفتین و...) استفاده نکنید چون مطمئن باشید رسیدگی میشه.
  • قبل از ارسال سوال حتما کانال آموزش تله پرو رو بررسی کنید کانال آموزش ها. به سوالی که از قبل اموزش داده شده تو الویت اخر هستن.
  • ما فقط به سوالات مدیر اصلی گروه (ایجاد کننده) پاسخ میدیم حتی شخص واریز کننده وجه (اگه کس دیگه ای باشه) شامل پشتیبانی نیست.
  • تمامی پیام هایی که به پشتیبانی ارسال میکنید قابل پیگیری و غیرقابل حذف هستند.
  • بعد از گذشت 2 روز از اشتراک تعداد پیام پشتیبانی 5 در هر روز خواهد بود و قبل از این مدت کاملاً نامحدود جهت راه اندازی و سوال های اولیه میباشد.
  • + قوانین سرویس دهی

  • به جز تله پرو نباید هیچ ربات (مشابه) دیگری در گروه وجود داشته باشد.
  • گروه های چت آزاد بیش از 100 پیام در دقیقه تایید نخواهند شد (اسپمر ها)
  • گروه های +18 یا فروش لوازم جنسی و موارد مشابه تایید نخواهند شد
  • گروه های تبلیغات دروغین تایید نخواهد شد.
  • گروه های سیاسی به هیچ وجه تایید نخواهد شد.
  • * در صورتی که گروه شما یکی از موارد بالا باشه و هزینه ای پرداخت کرده باشید به هیچ عنوان عودت داده نمیشه.
  • انتقال اشتراک خریداری شده به سایر گروه ها به هیچ وجه ممکن نیست.
  • + ربات خصوصی

  • از اونجایی که ما هیچ تبلیغی در گروه ها انجام نمیدیم (حتی تبلیغ خود رباتمون) تنها راه توسعه تله پرو معرفی ربات توسط شما به دوستانتون هست و یا ارسال پیام اطلاعیه تله پرو تو گروهتون (مثلا کسی تحریم شد/مسدود شد/ اد اجباری (به هر دلیلی)) و... از این پیام های تله پرو کسانی که ربات نیاز دارن خرید انجام میدن! اگر این راه هم نباشه عملاٌٌ هیچ معرفیی از گروه شما برای تله پرو انجام نمیشه به همین دلیل ربات های خصوصی که برای شما ایجاد میشه تو توضیحاتش (bio) تبلیغات تله پرو رو قرار میدیم که به هیچ وجه جلو دید نیست.
  • + قوانین عودت وجه

  • اگر قبل از نصب تله پرو به گروهتون نظرتون عوض شد 100% مبلغ رو میتونید پس بگیرید.
  • هزینه سرویس های افزودنی به هیچ وجه قابل عودت نیستند.
  • بعد از نصب ربات در صورت عدم رضایت از تله پرو میتونید 50% مبلغتون رو تا قبل از 3 روز پس بگیرید.
  • در صورتی که با خدمات تله پرو آشنایی ندارید و مستقیماً بدون اطلاع خرید انجام بدید هیچ مبلغی عودت نخواهد شد پس قبل از خرید هر سوالی دارید از پشتیبانی بپرسید.
  • اگر به هر دلیلی نتونید تله پرو رو مدیر گروه کنید (مثل: ریپورت، عدم دسترسی به اکانت مدیر اصلی و...) 50% هزینه برگشت داده میشه.
  • + قوانین مسدود / آزاد سازی سرویس ها

  • گروه هایی که موارد بالا رو رعایت نکنن اجازه داریم از 1 الی 7 روز و در موارد بدتر به صورت دائمی مسدود کنیم.
  • مسدود هایی که کمتر از 7 روز باشه ولی نمیخوان صبر کنن با پرداخت هزینه تعداد روز (هزار تومان) به سازمان محک سرویسشون آزاد میشه.
  • * یعنی اگه 5 روز مسدود شدید باید 5 هزار تومان به لینک زیر واریز کنید.
  • * محک :: موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان
  • * بعد از پرداخت شات واریزی رو به پشتیبانی جهت ازاد سازی سرویستون ارسال کنید.
  • + مواردی درباره گروه های منقضی شده

  • زمانی که شما تله پرو را از گروه اخراج کرده باشید مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر 3 روز (و کمتر) تا قبل از منقضی شدن در گروه حضور نداشته باشد سرویس برای همیشه از سرور و حتی سرور پشتیبان حذف خواهد شد.
  • سرویس های پاک شده به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی قابل بازیابی نیستند.
  • در صورتی که سرویس شما حذف شود به معنای حذف شدن اشتراک و تمامی افزودنی ها برای همیشه خواهد بود.
  • در صورتی که سرویسی از سرور حذف شود و در آینده مجدد برای همان گروه سرویس جدید ثبت شود میبایست از صفر شروع کنید.
  • تعداد اخطار تمدید 15 بار در گروه و 15 بار در خصوصی (در مجموع 30 اخطار در 3 روز) ارسال میشود.
  • بعد از منقضی شدن ربات 1 روز اضافه اما در شرایط غیرفعال و قابل تمدید خواهد بود و بعد از این زمان به صورت خودکار عملیات حذف انجام خواهد شد.
  • عملیات تمدید را تمامی اعضا گروه (حتی کاربران به عنوان حمایت) میتوانند انجام دهند.

  • تله پرو این اجازه را به خود میدهد در هر زمان قوانین و شرایط خدمات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد.

    (آخرین بروزرسانی 8 فروردین 1397)

    کانال اطلاع رسانی